Kas yra SEO ?

SEO tai yra

Search Engine Optimization yra techninis procesas optimizuoti savo svetainę SEO veiksnių, tokiu būdu įtakos svetainės ar tinklalapio matomumą paieškos neapmokėtų rezultatų, dažnai vadinamas „natūralus”, „organinių” arba „uždirbo”.

Anglų kalba, tai optimizuoti savo svetainę taip, kad paieškos sistemos bus rangas didesnis paieškos rezultatus, ir jūs turėsite galimybę gauti daugiau organinių paieškos svetainės srautą.

Kuo aukštesnis reitingas yra ieškos rezultatų puslapyje (Reitingai), o dažniau svetainė rodoma paieškos rezultatų sąraše (parodymai), tuo daugiau lankytojų ji potencialiai gaus iš paieškos sistemos naudotojų (paspaudimų rodiklis (PR)). Tai, ką paieškos rinkodara yra apie.

SEO ir pardavimai

Daugiau galimų klientų ir pardavimų garantija yra paprasčiausias pardavimo pikio padaryti verslo savininkas; galų gale, jei ne veda ir pardavimo, kodėl jie turėtų daryti bet kokią vietinę paiešką ar buvimas internete prekybos rūšiuoti.

Ir taip, padidėjo išvaizda „Google” iš SEO tikrai gali jums daugiau klientų ir pardavimų jūsų verslui.

Tačiau, kiek kartų jūs girdėjote šį aikštę ir sumokėjo už savo domeno vardą ir SEO paslaugos kampaniją tik ne gauti daug arba?

Faktas yra tai, kad kai jūs perkate SEO optimizavimas, jūs perkate reitingą paieškos sistemose, tai viskas, ką jūs perkate.

Nebent jūsų SEO kompanija taip pat pataria jums svetainėje perprojektavimo, konversijų rodiklio optimizavimas ir pardavimai, jie tik įtakoja jūsų svetainės reitingą.

Jei jie nėra atsakyti į jūsų telefoną už jus ir tvarkyti savo pardavimus, ar ne mokymo asmuo, atsakantis į jūsų telefoną uždaryti pasiūlymus, jie negali garantuoti SEO gaus jums daugiau pardavimų.

Taigi, nepakliūkite į tą spąstus.

Kai mokate paieškos rinkodaros pagerinti SEO, jūs mokate už savo svetainės reitingą, paprasta, kaip kad.

Kaip SEO veikia?

Paprastai tariant, SEO veikia parodydamas paieškos sistemoms, kad jūsų turinys yra geriausias rezultatas tema po ranka.

Taip yra todėl, kad visos paieškos sistemos turi tą patį tikslą: parodyti geriausius, tinkamiausius rezultatus savo vartotojams.

Būtent tai, kaip tai padaryti priklauso nuo paieškos jums optimizuoti.

Jei norite daugiau organinių srautą į savo tinklalapius, tada jums reikia suprasti ir patenkinti „Google” algoritmas. Jei norite daugiau vaizdo įrašų peržiūrų, viskas yra apie „YouTube” algoritmą.

Kadangi kiekviena paieškos sistema turi skirtingą reitingavimo algoritmą, šiame vadove jų visų aprėpti būtų neįmanoma.

Taigi, ėjimas į priekį, mes sutelksime dėmesį į tai, kaip rangas didžiausių paieškos iš jų visų: „Google”.

Paieškos metodai

„Google” garsiai naudoja daugiau nei 200 reitingavimo veiksnių.

Dar 2010 m. net buvo kalbama, kad gali būti iki 10 000.

Niekas nežino, kokie yra visi šie reitingavimo veiksniai, bet mes žinome kai kuriuos iš jų.

Kaip? Kadangi „Google” mums sakė, ir daugelis žmonių, įskaitant mus, ištyrė įvairių veiksnių ir „Google” reitingavimo koreliacijas.

Netrukus aptarsime kai kuriuos iš jų. Bet pirma, svarbus dalykas:

„Google” užima tinklalapius, o ne interneto svetaines.

Tiesiog todėl, kad jūsų verslas daro vitražai nereiškia, kad kiekvienas jūsų svetainės puslapis turėtų rangas užklausą „vitražai”.

Galite rangas įvairių raktinių žodžių ir temų su skirtingais puslapiais.

Dabar pakalbėkime apie kai kuriuos dalykus, kurie turi įtakos reitingą ir paieškos matomumą.

Aptinkamumas
Prieš „Google” gali net apsvarstyti reitingą savo turinį, ji pirmiausia turi žinoti, kad ji egzistuoja.

„Google” naudoja kelis būdus, kaip atrasti naują turinį žiniatinklyje, tačiau pagrindinis metodas yra aptikimas. Paprasčiau tariant, nuskaitymas yra tai, kur „Google” seka nuorodas į puslapius, apie kuriuos jie jau žino, su tais, kurių jie anksčiau nematė.

Norėdami tai padaryti, jie naudoja kompiuterinę programą, vadinamą voru.

Tarkime, kad pagrindiniame puslapyje yra atgalinė nuoroda iš svetainės, kuri jau yra „Google” indekse.

Kitą kartą, kai jie nuskaitys tą svetainę, jie seks šią nuorodą, kad aptiktų jūsų svetainės pagrindinį puslapį ir greičiausiai pridėtų ją prie savo indekso.

Iš ten jie nuskaitys pagrindiniame puslapyje nuorodas, kad rastų kitus svetainės puslapius.

Be to, kai kurie dalykai gali blokuoti „Google” skaitytuvus:

Prastas vidinis susiejimas: „Google” remiasi vidinėmis nuorodomis, kad aptiktų visus svetainės puslapius. Puslapiai be vidinių saitų dažnai nebus aptinkami.
„Nofollowed” vidinės nuorodos: „Google” nenuskaitys vidinių nuorodų su „nofollow” žymomis.
Noindexed puslapiai: Galite išskirti puslapius iš „Google” indekso naudodami noindex metažymę arba HTTP antraštę. Jei kituose svetainės puslapiuose yra tik vidinės nuorodos iš noindexed puslapių, yra tikimybė, kad „Google” jų neras.
Robotų blokai.txt: robotai.txt yra tekstinis failas, kuris nurodo „Google”, kur jis gali ir negali eiti į jūsų svetainę. Jei puslapiai čia užblokuoti, jie nebus aptikti.

Google algoritmai

 

„Google” algoritmas
Žodis „algoritmas” gali atrodyti baisus, tačiau tai tiesiog kompiuterio kodas, kuris supranta klausimą ir įvertina santykinį atsakymų nuopelnus. SEO, mes daugiausia dėmesio skiriama antrajai daliai. Mes siekiame siųsti tinkamus signalus į „Google” algoritmą, kad įtikintume, kad mūsų atsakymas yra geriausias, naudingiausias ir tinkamiausias jūsų suprastam klausimui.

„Google” naujiniai
Jūs tikrai girdėjote apie „Google” atnaujinimus. Garsiausi yra pingvinas, Panda ir Kolibris. Labai svarbu suprasti keletą dalykų:

„Google” nuolat atnaujina savo algoritmą kasdien. Tačiau dauguma šių atnaujinimų yra maži ir nesudims pastebimų atskirų prekių ženklų, tokių kaip jūsų, reitingavimo ar srauto pokyčių.

Laikas nuo laiko „Google” įgyvendina pagrindinius atnaujinimus. Tai gali turėti įtakos jūsų svetainės reitingą ir eismo gana drastiškai.

Kai kurie atnaujinimai praeityje buvo specialiai skirti sumažinti kai kurių prekių ženklų ir svetainių sukčiavimo poveikį. Jis davė šiuos atnaujinimus pavadinimai – Panda (susijęs su turinio kokybe) ir pingvinas (apie kokybės nuorodos) yra žinomi pavyzdžiai.

Šiandien „Google” skelbia daugumą pagrindinių atnaujinimų, ir tuos skelbimus galite rasti „Twitter” per „@searchliaison”.

Mašininis mokymasis „Google” algoritme
Kaip rodo pavadinimas, „Mašininis mokymasis yra funkcionalumas, padedantis programinei įrangai atlikti užduotį be aiškaus programavimo ar taisyklių”. „Google” pateikia keletą užduočių, kurias gali atlikti mašininis mokymasis, pavyzdžių:

Produkto rekomendacijų pritaikymas asmeniniams poreikiams pagal klientų elgseną

Ieškokite raktinių žodžių didžiuliuose tekstinių dokumentų skaičiuje

Įgalinti programinę įrangą tiksliai reaguoti į balso komandas

Kaip veikia  „Google”

RankBrain ir BERT yra garsiausi mašininio mokymosi atnaujinimai. Reitingas Smegenys yra mašininio mokymosi dirbtinio intelekto sistema” Google naudoja padėti rūšiuoti per savo paieškos rezultatus. BERT yra neuroninis tinklo technika natūralios kalbos apdorojimo (NLP), ir tai reiškia dvikryptis Encoder atstovybės iš transformatorių. Jis naudojamas suprasti žodžių niuansus ir kontekstą paieškose ir padeda geriau atitinka užklausas su aktualesniais rezultatais.

Kokybės Raters
„Google” turi tūkstančius kokybiškų ratų ir jie naudojami siekiant pagerinti paieškos patirtį. Pasak „Google”, „kokybiški ratai yra išsidėsčiusi visame pasaulyje ir yra gerai apmokyti”. „Google” visada eksperimentuoja su paieškos rezultatais ir naudoja trečiųjų šalių paieškos kokybės raters atsiliepimus, kad įsitikintų, jog pakeitimai yra naudingi.

Taigi, ko ratai ieško, kai analizuoja rezultatus? Išsiaiškinkime.

Kokybės rodiklio gairės

Kokybės Raters yra laikomi „aukštos kvalifikacijos”, nes jie turėtų laikytis labai ilgas ir išsamus dokumentas, kuriame paaiškinama, kas yra geras rezultatas ir ką ratai turėtų ieškoti, siekiant nustatyti blogus rezultatus. Dokumentą verta perskaityti, nes jame išdėstoma, kokį turinį „Google” nori aptarnauti savo naudotojus ir kaip „Google” nustato tinkamą turinio kokybę. Jis nepasako mums, kas reitingavimo veiksniai / signalai yra arba tiksliai, kaip algoritmas veikia (daugiau apie tai vėliau).

„Google” žiniatinklio valdytojo gairių ekrano kopija
Šios gairės dažnai atnaujinamos.

Čia trumpai apžvelgiama, ko „Google” ratuotojai ieško, kad nustatytų kokybišką turinį (ir, be to, tai yra apžvalga, ko turėtumėte siekti).

Užklausos tikslas

Žvelgiant į rezultatus, raters likti sutelktas į vartotojo ketinimus – problema, kurią jie siekia rasti sprendimą. Taigi jie klausia savęs: „Ar šis rezultatas yra geras sprendimas, ir ar tai padeda vartotojui?” Jei „Google” nori rekomenduoti konkretų turinį kaip sprendimą, tas turinys turi turėti naudingos vertės naudotojui ieškant jų problemos sprendimo. Turinys turi būti orientuotas į vartotoją ir į vartotoją.