SEO auditas Kaune

Tinkamai sukurta, SEO tinkama svetainė su optimizuotu turiniu padidins tikimybę, kad jūsų įmonė bus rasta, kai vartotojai ieškos jūsų siūlomų produktų, paslaugų ar patirties.

SEO yra vienas iš daugelio srauto šaltinių, galinčių atvesti į svetainę atitinkamą srautą. Kvalifikuotiems potencialiems lankytojams generuoti galima naudoti ir mokamą reklamą, socialinę žiniasklaidą, el. pašto rinkodarą, turinio rinkodarą ir net tiesioginį paštą, todėl neapsiribokite tik vienu rinkodaros kanalu.

Nors skatiname naudoti daugiakanalę rinkodarą, negalima paneigti, kad SEO yra vienas iš šių kanalų.

SEO audito atlikimas turėtų būti pirmas bet kurio naujo SEO projekto žingsnis, nes jis leidžia atskleisti svarbias detales, reikalingas individualiai ir veiksmingai SEO strategijai parengti.

maži žingsniai atliekant seo auditą gali turėti didelį poveikį

Štai kodėl SEO auditas yra toks svarbus ir kodėl tiek daug žmonių (tarp jų ir jūs) ieško kokių nors variantų „kas yra SEO auditas”, „SEO audito kontrolinis sąrašas” arba „kaip atlikti SEO auditą”.

Šiame straipsnyje apžvelgsime pagrindinius SEO paslaugos Kaune arba audito pagrindus, kokius įrankius galima naudoti auditui atlikti ir kokias sritis turėtumėte tikrinti.

Elektroninės parduotuvės svetainės audito atlikimas skiriasi nuo nedidelio tinklaraščio darbo eigos, todėl daugiausia dėmesio skirsime klausimams „kodėl ir kaip”, kad šią informaciją galėtumėte pritaikyti bet kokio tipo svetainei.

Kadangi nemanome, kad reikia išradinėti dviratį, šiame straipsnyje pateiksime nuorodas į naudingus šaltinius, kuriuose išsamiai aptariami tam tikri konkretūs elementai. Jei pageidaujate, kad auditas būtų atliktas už jus, apsilankykite mūsų SEO audito paslaugų puslapyje ir paprašykite konsultacijos.

Kas yra SEO auditas?

SEO auditą paprastai sudaro techninių SEO veiksnių, turinio optimizavimo ir nuorodų profilių peržiūra, kurios galutinis tikslas – atskleisti konkrečias svetainės problemas, kad galėtumėte sukurti planą, kaip jas ištaisyti ir svetainę bei nuorodų profilį suderinti su nusistovėjusia geriausia SEO praktika. Kai kurie SEO auditai taip pat apima patikrinimus, kuriais siekiama nustatyti svetainėje esančias konversijos ir naudotojų patirties problemas.

Tobula ir optimizuota

Galutinis SEO duomenų srauto tikslas – pritraukti potencialius vartotojus ir parduoti. Todėl daugiausia dėmesio skirsime dalykams, kurie padės jums pasiekti tikrąjį galutinį tikslą, kuris paprastai nėra „tobula” svetainė. Vietoj žodžio „tobula” vartosime žodį „optimizuota”.

Atminkite, kad konkuruojate su kitomis įmonėmis, todėl jei jūsų svetainė yra geresnės būklės nei jų, ji nebūtinai turi būti tobula, kad užimtų aukštesnę vietą ir generuotų potencialius vartotojus.

Tvirto pagrindo sukūrimas yra labai svarbus jūsų ilgalaikei sėkmei, kita vertus, tobulumo siekimas yra „tuštybės” rodiklis, dėl kurio gali susidaryti didelė sąskaita, kuri niekada neatsipirks.

Norint savarankiškai atlikti auditą, svarbu jį suskaidyti į nedideles, lengvai valdomas dalis. Pagrindiniai audito elementai yra techninis SEO, turinio SEO, konkurencijos analizė ir nuorodų profilio peržiūra.

Juos dar galima suskirstyti į šias sritis:

Mūsų naudojami įrankiai
„Pirmojo įspūdžio” patikrinimas
Bendroji patogumo vartotojui ir konversijų optimizavimo geroji praktika
Indeksavimas ir nuskaitymo galimybės
Svetainės greitis ir suderinamumas su mobiliaisiais įrenginiais
Trūkstamos žymos ir žymos
Pagrindinių raktažodžių ir (arba) produktų paieška
Konkurencinė aplinka ir konkurentų palyginimas
Puslapiai, prastai optimizuoti pagal paieškos tikslą
Kenksmingos atgalinės nuorodos arba inkarinio teksto profiliai
Įrankiai, kuriuos naudojame atlikdami SEO auditą
SEO audito įrankiai gali padėti sutaupyti daug laiko ir sumažinti nusivylimą, tačiau jie nepakeičia rankinio vertinimo. Toliau pateikti įrankiai padės jums surinkti informaciją, kurios reikia išsamiam ir veiksmingam svetainės auditui atlikti.

Net ir geriausi netinkamai naudojami įrankiai nepadės išspręsti SEO problemų, todėl labai svarbu skirti laiko suprasti, kaip veikia įrankiai, kuriuos naudosite.

Čia pateikiami įrankiai, kuriuos naudojame vertindami svetaines ir nuorodų profilius, tikslus naudojamų įrankių derinys priklauso nuo projekto.

Ahrefs: Tai galingas įrankis, kuriuo galite atlikti viską – nuo konkurentų analizės iki turinio tyrimų ir žiniatinklio stebėsenos. Mokymosi kreivė nėra per didelė, be to, jie siūlo keletą puikių vadovėlių, kaip naudotis jų įrankiais. Kainos svyruoja nuo 100 eur

„Google Analytics”: Tai bene labiausiai paplitęs žiniatinklio įrankis. Svetainėje įdiegę kodo eilutę, galite analizuoti puslapių paspaudimus, lankytojų srautus, unikalius ir pakartotinius lankytojus ir kt. Tai turėtų būti vienas pirmųjų dalykų, kuriuos įdiegsite savo svetainėje.
seo svetainės audito ir elgsenos stebėjimo įrankis – google analytics

GtMetrix: Šis įrankis leidžia patikrinti svetainės greitį ir pateikia naudingų patarimų, kaip pagerinti įkrovos laiką. „Krioklio” funkcija taip pat padės lengvai nustatyti problemines sritis. Jie siūlo mokamas ir nemokamas parinktis, tačiau nemokamoje versijoje pateikiama visa informacija, reikalinga svetainei pagerinti.
peržiūrėkite svetainės greitį atlikdami SEO auditą su „Gtmetrix

 

Sveikas protas: Didelė SEO dalis yra tiesiog sveikas protas. Ko ieškote paieškos sistemoje? Kokie dalykai jus iš karto atstumia nuo svetainės?