SEO ir marketingo specialistai

SEO ir turinio marketingas pakeitė skaitmeninės rinkodaros pasaulį.

Esu žiniatinklio dizaino įmonės, kuri dirba su geriausiais klientais visoje Kanadoje, generalinis direktorius, todėl norėjau paskleisti informaciją apie tai, kaip SEO padeda didinti prekės ženklo žinomumą, svetainės lankomumą, PPC ir vadovų generavimą.

Prieš pereidami prie SEO ir turinio rinkodaros sąsajų, apžvelkime, kas iš tikrųjų yra šie terminai. SEO – tai techninis procesas, kurio metu siekiama padidinti srauto kokybę ir pritraukti kuo daugiau lankytojų į savo svetainę. Kita vertus, turinio marketingas orientuota į vertingo ir tinkamo turinio naudojimą siekiant paskatinti pelningus klientų ar užsakovų veiksmus.

SEO be turinio marketingo specialistai yra tarsi kūnas be sielos. Visų pirma SEO iš tikrųjų strategiškai orientuotas į turinio rinkodarą, nes kiekvienai svetainei reikia žodžių, straipsnių, turinio, raktinių žodžių ir pan. Norint, kad veikla būtų sėkminga, abu šie dalykai turi eiti koja kojon.

Raktiniai žodžiai

Esminis SEO elementas – tai atitinkamų raktažodžių paieška ir suradimas bei jų panaudojimas savo turinyje, kad paieškos rezultatų puslapiuose (SERP) jie užimtų aukštesnes pozicijas. Svarbu raktinius žodžius naudoti tinkamai ir laikytis strateginio požiūrio. Niekada neturėtumėte puslapio prigrūsti raktažodžių ir pernelyg optimizuoti. SEO ir turinys veikia subalansuotai.

Raktinių žodžių strategijos yra būtinos siekiant veiksmingos marketingo paieškos sistemose (SEM). Mūsų organizacijoje medžiojame geriausius tinklalapius ir konkurencingus raktažodžius, kurie glaudžiai susiję su konkrečiu verslu ar pramone, su kuria dirbame. Vadovaujamės loginiu požiūriu ir naudojame „Google” raktinių žodžių analizės įrankį „Keyword Planner”, kad išanalizuotume populiariausių raktinių žodžių apimtį ir konkurenciją (didelė, vidutinė ar maža). Naudojamės seniai sukurta „AdWords” duomenų baze, apimančia įvairias pramonės šakas, įskaitant sveikatos, technologijų, pramogų ir daugelį kitų.

Norint gerai užimti vietą ir padidinti srautą, būtina įterpti tikslinius raktažodžius. Tačiau vėlgi, laikykitės strategijos ir neįterpkite jų į turinį. Raktinių žodžių kartojimas turi neigiamą poveikį SEO. Laikykitės pagrįsto požiūrio ir pagrindinius raktažodžius naudokite antraštinėje ir pagrindinėje dalyse.

Kokybiškas turinys

SEO ir turinio rinkodarai reikia nuoseklumo. Šviežias, unikalus ir kūrybiškas turinys greitai indeksuojamas ir užima aukštesnes pozicijas nei mažos vertės ir pasikartojantis turinys.

Turinys turi gebėti suvilioti jūsų klientus, taip pat spręsti konkrečią problemą. Įtakingą turinį galima rašyti naudojant svarbius raktinius žodžius ir orientuojantis į lankytojus. Tai svarbiausias veiksnys, pagal kurį „Google” nustato puslapio svarbą ir reitinguoja turinį. Kūrybinių idėjų generavimas ir svarbiausių raktažodžių įterpimas yra raktas į pripažintą turinį.

Vartotojo patirtis marketinge

SEO – tai ne tik tinklaraščiai, straipsniai, raktažodžiai ir atgalinės nuorodos, bet ir robots.txt optimizavimas, metaduomenų tobulinimas ir tinkamas žymų naudojimas.

Techninis optimizavimas padaro tinklalapį patrauklų paieškos sistemai ir užtikrina, kad svetainėje nebūtų neveikiančių nuorodų su jokiais klaidų kodais (pvz., 404). Priešingu atveju paieškos sistema prastai įvertins šaltinį. URL optimizavimas ir glaustas slugas – viskas, kas yra po .com – padeda paieškos sistemai surasti atitinkamus tinklalapio polapius ir suskirstyti įvairias jūsų svetainės dalis į kategorijas. Tai labai svarbu bet kurios SEO kampanijos sėkmei. Techniniai SEO elementai yra naudingi UX ir yra skirti turiniui viešinti.

Geras svetainės žemėlapis užtikrina naudotojams lengvą priėjimą prie turinio, o optimizuotas robots.txt nuskaito svetainę, kad žiūrovai galėtų pasiekti turinį. Atitinkama žyma užtikrina išskirtinį ir puikų indeksavimą bei autentiškus paieškos rezultatus. Tokios žymos, kaip antraštės žymos ir pavadinimo žymos, naudingos naudotojui, nes strateguoja turinį taip, kad jis būtų naudingas skaitytojams ir paprastas suprasti paieškos sistemai.

Gera antraštės žyma užtikrina puikią naudotojo patirtį, nes lankytojas gali atpažinti puslapio informaciją dar prieš iš tikrųjų spustelėdamas puslapį. Antraštės žymos (H1-H6) yra labai svarbios norint atskirti antraštes ir paantraštes turinyje, kad jis būtų gerai organizuotas.

Srautas ir marketingo ekspertai

Dar vienas svarbus SEO veiksnys yra grįžtamosios nuorodos, nuorodų kūrimas arba įeinančios nuorodos. Nuorodų susiejimas su aukšto domeno autoriteto svetainėmis, pavyzdžiui, .edu ir .org, smarkiai padidina srautą. Nors nuorodų kūrimas galimas jungiantis su nuorodų kūrimo agentūromis, geriausias būdas – kurti ekspertinį turinį. Norint gauti atgalinę nuorodą ir padidinti srautą, verta sukurti žvaigždžių turinį.

Išvada

SEO ir turinio marketingas nėra skirtingi skyriai. Tiesą sakant, abiem reikia vienas kito. Turinio rinkodara bus sėkminga tik tada, jei ji turės tinkamą SEO. Kartu SEO ir turinio rinkodara yra sprogstamosios jėgos.